Загальні питання
Цьому запитанню понад пів року, тому інформація у відповіді може бути вже неактуальною.
Відвідувач запитує:
Добрий день,
чотири дні тому мені видалили другий моляр. Через два дні після видалення з'явилися набряк і біль. Стоматолог призначив мені Амоксиклав (або щось подібне); після двох днів приймання я не помічаю суттєвого покращення. З рани й далі виділяється гній. Через антибіотики маю проблеми з травленням. Будь ласка, опишіть процес загоєння і чому виникають такі ускладнення.
Стоматолог Томаж Ротар відповідає:
Шановний пацієнте!
З огляду на описане вважаю, що сталося інфікування рани. Причини бувають дуже різними (місцевими й системними) і найчастіше є непередбачуваними. Антибіотикотерапія не має миттєвого ефекту, однак є надійною. У рідкісних випадках, залежно від ускладнення, ми також проводимо місцеву обробку рани (кюретаж, туалет рани...). Якщо цей антибіотик викликає у вас проблеми, його найкраще замінити. Найбільш рекомендовано приймати антибіотик із йогуртом або кефіром натще. У такий спосіб ви уникнете розладів травлення.
Гарного дня!
✦ Цей матеріал перекладено з оригіналу за допомогою системи перекладу на основі ШІ.
← Ваші запитання