Цьому запитанню понад пів року, тому інформація у відповіді може бути вже неактуальною.
Відвідувач запитує:

Добрий день.
Мене цікавить відбілювання зубів. Мій стоматолог каже, що зуби в мене жовті не через зовнішні впливи, а, ймовірно, ще з дитинства через якісь ліки; можливо, причина бере початок навіть із періоду вагітності. Тому ефект відбілювання начебто під питанням. Хотіла б дізнатися, що ви про це думаєте.
Щиро дякую за відповідь.

Стоматолог Томаж Ротар відповідає:

Шановні!

Якщо зуби справді забарвлені нерівномірно, що зазвичай є наслідком приймання тетрациклінів у період мінералізації уражених зубів, результат відбілювання зазвичай незадовільний. Зуби справді стають світлішими, однак нерівномірне забарвлення може залишатися видимим і надалі, а це, власне, найбільш неприємний чинник. У таких випадках ми рекомендуємо естетичні вініри.

Гарного вам дня!

✦ Цей матеріал перекладено з оригіналу за допомогою системи перекладу на основі ШІ.
← Ваші запитання